onsdag 2 september 2009

Triss i sämst

Anledningen till att jag inte bloggar handlar inte om lathet. Jag har bara gömt mig i ett hörn och undviker chalmersnollningarna som pågår överallt. Ändå går det inte att undvika. Dagens uppvisning i dålig smak ägde rum på Drottningtorget och inbegrep, i onödigthetsordning:

3) Glasvegas

2) Aerobics

1) Spexiga chalmerister

Att kombinera sagda onödigheter resulterar endast i kommentaren "nej tack, jag ett sånt där humanistämne, så jag kan skaffa vänner utan att förnedra mig".

2 kommentarer:

  1. Värre kombination har jag svårt att tänka mig!

    SvaraRadera
  2. Betygshetsen på mitt program är så stort att folk vill göra det som flest inte kunnat göra året innan i varje givet läge. När det kommer till spex är detta direkt hälsovådligt, framför allt för den mentala dylika.

    SvaraRadera