lördag 28 november 2009

Helgen v. 48

Dagens vardagsbloggande:

Tina sitter och utforskar Google Wave och utbrister argt "Buy me!? Buy ME!? Jag ska inte köpa nått, ingen ska köpa mig!!!" och pekar på "By me"-fliken. Min storasyster har gett mig ett spel med elchocker som piper och tjuter och ger stötar. Jag samt lillasyster tittar livrädda på och vågar inte röra. Stötar skräms.

Nu är det förresten vecka 48. Jag firar inte många högtider, min brist på tro gör att pingst, påsk och ramadan är lite menlösa. Mitt brist på engagemang gör att jag inte orkar stänga av lampan en timme en dag om året och du ser mig inte med några rosa, blåa eller röda band på jackan.

Helgen vecka 48, däremot. En god chans att fira. Bob Hund gjorde låten, vi andra följer. Titta - en youtube-länk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar