torsdag 3 december 2009

Den vackraste timmen

"Det här är en chans för oss att visa för lyssnarna hur en morgon utan kommersiell radio kommer att låta, säger Per Lorentz, informationschef för MTG Sverige och talesperson för radiobranschen i den här frågan."

Är det bara jag som ärligt talat skulle kunna BETALA för att slippa Gert Fylking i en timme? För att aldrig mer i hela mitt liv behöva höra göteborgsrockerswannabefittan med kulmage i Bandit Rock skrocka något milt kvinnoförnedrande och sedan sätta på en låt med Mustasch?

Jag som inte ens är radiolyssnare prisar ändå den kommersiella radions "tystnad" och ger dom ett glatt "good ridance" och nu ska jag fan protestlyssna på Ring P1 på sr.se i flera timmar tills mina öron BLÖDER av skånska pensionärers smygrasism. För det är ändå en miljard jävla gånger bättre än vad Mix, eller Rix eller NRJ eller Lugna-fucking-favoriter någonsin kommer bli i deras våtaste drömmar.

The end.

1 kommentar: