lördag 4 april 2009

Dagens gnäll

Den här lördagen har inletts med oproportionerligt mycket huvudvärk. Inte okej. Jag skyller helt klart på att jag blev neddrogad av ölen jag fick på Kellys. På tal om den så gillar jag när dom vid bordet bredvid istället för att tvinga i sig ölen när dom ska dra vidare helt enkelt skjuter över halvfulla ölglas till bordet bredvid och säger varsegod. (Taskigt iofs att dom knarkade ned mig så jag fick huvudvärk (jag var helt nykter innan jag svär)). Det och porrbutikerna är väl vad som skiljer Andra långgatan från Vasastan antar jag.

För att vidare bygga på mina smärtor har jag av en outgrundlig anledning ett arbetspass imorgon som börjar 06:45, en tid som jag i vanliga fall helt enkelt har skrattat åt och påpekat att jag inte går upp så tidigt på morgonen. Ikväll blir Expedition Robinson och chips med andra ord. Äntligen får jag bygga på min
svessonimage lite till. Återkommer eventuellt med mer bitterhet angående detta senare under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar