lördag 4 april 2009

Glömska

Igår sa någon någon jätteseriöst och viktigt och antagligen hemligt till mig. Dessutom avslutades uttalandet med "och det här ska du inte lägga upp på din jävla blogg!" Tyvärr är mitt närminne inte vad det varit. Eller ja, det har väl inte varit så bra heller.

Om du, person som sagt detta, vill upprepa det för mig så löser du en viss förbryllelse från min sida. Dessutom kan jag vara en god vän och då faktiskt hålla din hemlighet utan att, ja, säg glömma bort den. Tack på förhand. Och varsegod.

2 kommentarer:

  1. Ha! Jag har ett svagt minne om vad som sades. Dock är det jävligt svagt för att inte säga borta, jag kommer endast ihåg att det inte skulle upp på bloggen. Men hade det inte något att göra med flytten? Eller något sådant?

    SvaraRadera
  2. Det är sjukt det här! Nu har vi ju iallafall prickat ned vem som sa det, ska klämma åt honom någon dag...

    SvaraRadera