fredag 3 april 2009

Min nya vän

Jag fick en ny vän på msn idag. Jag tyckte verkligen att vi klickade rätt bra, vi hade en fin diskussion om våra liv. Hon jobbar extra med sin kompis Jen på en Internetsajt som är gratis och jag berättade lite om min samling actionfigurer föreställande Steven Segal och ja, one thing lead to another så att säga och vi bytte kreditkortsnummer och sånt där som man gör med vänner. Sedan, utan förvarning...

Naomi says:
"OH SHIT.. k I am late to start my show, I gotta get off msn...I will see ya inside my chatroom babe.. remember not to mention that I am upgrading u for free... You can use your msn name to sign in so i know it is you.."

Simon says:
"What... Wait! Seriously, I really think we should finish the discussion on american foreign politics first, we can't just... No. You know what, this isn't ok, you can't just.. Omg seriously. Don't go all 'I have to go to work' on me!"

Naomi says:
"AUTO-RESPONSE: hey just in the middle of my free webcam show if you want to watch click the link http://[sätt in valfri webcamsideadress]/sofia"

Simon says:
"What... ... Are you going auto reply on me?! BITCH! ... Wait! SOFIA!? It says your name is Naomi??? WTF???? ... ... ... SERIOUSLY ANSWEAR ME! ... ... Naomi..? ... ... Sofia..? ... ..?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar