söndag 5 april 2009

Godnatt, godmorgon

Att tvinga på sig sömn har aldrig varit min grej. Jag ska upp och jobba om fem timmar ungefär, fast trött är jag förstås inte. Det lutar mot en skön arbetsdag imorgon. Mycket annat kan man väl iofs inte förvänta sig.

Kvällen har istället för sömn spenderats med en tur musiknostalgi i Thåström och Imperiets land. Tror det kan vara Markus Birros fel. Så klart, allt är hans fel, eller hur? Jag har även skickat in en högskoleansökan. Jag får lite ont i magen av tanken, men det är nog på det stora hela bra.

Jag vet ju faktiskt inte om jag har jobb ens över sommaren, och blir jag av med det här så är Göteborg inte staden med bäst läge för outbildade ungdomar sist jag kollade. Jag är antagligen nästan lika långt ned på näringskedjan som om jag kom direkt från fyrtio år på Volvobandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar