torsdag 2 april 2009

Gratisvinster

Idag åt jag gratismat på BK. Det är väl iofs knappast någon superlyx, men ändå lite lustigt. Under mitt senaste besök på en utav dessa fantastiska restauranger så lade kassören utan förklaring ett gratis meal-kort på min bricka. Väldigt mystiskt.

Sen dess har jag legat lite halvt sömnlös och funderat på varför han gjorde så. Var han lite kär i mig, har han sett mig på TV, var han extra snäll, var det ett insiderdrag för att krossa hamburgerjättens ekonomi eller var han bara ett stort bloggfan som av någon anledning jobbade på Burger King i Stenungsund?

(Jag väljer att tro på det sista alternativet. Jag har dessutom alltid sett mig själv som en bra förebild för tonåringar i småstäder.)

1 kommentar:

  1. Jo, de är dina eller Emlies, ni hade ju likadana! :D Vill ha en sådan dag igen, så trevligt!! :D

    SvaraRadera