lördag 4 april 2009

Lindavadå?

Jag jobbar hårt på det där med att anpassa mig till svenssonlivet och har glatt kollat på Robinson och åt en halv påse chips innan jag började må lite illa. Ska kurera mig med en kopp te tror jag. Men men, jag vet inte hur det går med mitt Robinson-beroende egentligen. Tänkte ju verkligen utveckla ett sådant, men seriöst är det ju ett ganska tråkigt program.

Typiskt TV att vara så okreativa. Inga zombies, velociraptorer eller ens Peter Birro. Vem gillar sånt egentligen? "Give everybody a gun // and put it on the television // that's reality TV I'd pay to see" som det heter i en av mina favoritlåtar.

För att göra det hela ännu värre har någon idiot till programchef lagt in Linda "hej jag måste ha knullat mig till toppen" Isaksson som programledare. Hon är ju seriöst efterbliven? På riktigt? Även om hon antagligen skriver hennes värdelösa repliker så förvärrar hon dom ju till den grad att man vomerar över hela hörnsoffan.

Jag försökte faktiskt googla upp vem hon legat med för att få ett jobb, men jag hittar inget. Utom massa trådar på flashback med människor som av någon anledning vill ligga med henne. Antagligen för att dom är fula och har så fula tjejer att till och med Linda verkar attraktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar