lördag 29 augusti 2009

Nyhetsveckan

Eftersom bloggen inte varit uppdaterad så ofta, och jag vet att cirka 40% av läsarna får sitt samlade nyhetsintag enbart härifrån så tar jag en liten summering av vad som hänt sedan allt var rollin' senast.

1) Carl Bildt hatar judar. Ja, jag sa det, jag står för det. Carl Bildt är en ond, judehatande fascist med brun skjorta och han gasar ihjäl folk i källaren och hela köret. Där fick ni för att ni röstade borgerligt.

2) I min hemstad Tynnered så har vi infört vår nya nationalsport bilbränning. Den går ut på att man någon gång mellan 23.00 och 00.00 måste ha eldat minst en bil inom synhåll från mitt sovrumsfönster. Den är rätt underhållande. När det börjat brinna håller jag upp en stor pappskylt med ett nummer på som betyg och dom små terroristbarnen brukar kika upp mot mitt fönster för att se hur dom gjort ifrån sig. En kille som fick en stark nia skickade blommor igår.

3) Om en månad kommer vaccinet mot galnasvinsjukan och innan dess kommer cirka 99% av den arbetsföra befolkningen att dö ut. Kvar kommer endast gamlingar, ensamstående mödrar och lastbilschaufförer från norrländska inlandet att finnas. Försök logga in på era jävla internetbanker och använda e-legitimation nu, va!

2 kommentarer:

  1. Jag blev mordhotad för att jag satt och hostade på kellys igår. "du, om du har svininfluensan och smittar mig så kommer jag leta upp dig och döda dig" //random 2barns mamma.

    SvaraRadera
  2. Det är sån jävla aggressiv stämning på Kellys ibland. Jag tror det beror på osämja över dyr öl.

    SvaraRadera