torsdag 16 juli 2009

GP - ett slags mytblad

Som det tidigare konstaterats har GP lite mystiska saker för sig i sina korsord, kryss och ordlekar. Till exempel förekommer ofta ett mystiskt däggdjur på fem bokstäver, vår husdetektiv har undersökt fenomenet:

SMS från Emilia:
"OKAPI!? VAD ÄR DET FÖR OKÄNT JÄVLA SKITDJUR?"

SMS från Emilia igen:
"Jag konsulterade wikipedia. De bor i typ BUSKAR. Man trodde länge att det var en MYT. Okapi, djurrikets Ungern?"

Jävla GP, dom lurar oss! Okapis är dessutom antagligen utrotade i vilt tillstånd och släkt med zebror, fast saknar alla deras coola egenskaper (dom äter inte människokött) och bor - tydligen - i buskar! Jag är djupt chockerad!

1 kommentar:

  1. Jag svär, efter den 1:a sept när jag börjar jobba på GP så ska jag se till att det blir ändring på detta! Alla fält kommer att handla om e-legitimation, Active X, webbläsare, entimmesspärrar och vidarekopplingar.

    SvaraRadera