fredag 17 juli 2009

Semesterstängt! (Eller...?)

Ja, då var det officiellt, jag har tre hela veckor utan slit och stön. Dessutom tänker jag befinna mig i Jugoslavien och bli knivmördad under två av dessa veckor, så räkna inte med en överdriven mängd inlägg om takeawaykaffe, spårvagnsåkningar eller GPs korsord dom närmaste veckorna.

Givetvis är alla välkomna tillbaks till bloggen igen den 10/8, då jag börjar jobba igen, det ska jag fira med att skriva mitt bittraste inlägg någonsin. Jag lovar!

Så länge så tänkte jag bara be alla att, istället för att vara snälla i sommar, ligga med Oscar. Om man vill ligga med Oscar kan man klicka på den här texten och få fram hans Facebookprofil. Här är lite pros and cons med att ligga med Oscar:

Pros:
Man får ligga med Oscar

Cons:
Man får HIV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar