onsdag 1 juli 2009

Kändisstalking

Jag har agenter på stan. Dom letar efter Mr Franke. Håller mig uppdaterad of his every move, så att säga.

Idag har säkra källor (Emilia är min säkraste källa, kan man säga) sagt mig att Franke själv suttit ensam på café Dali iförd mörka pilotbrillor och druckit dödssvart kaffe. Jag misstänker att han gjorde det med en cool pose. Kanske han gick ut och rökte en cigg snyggt halvvägs genom kaffet?

Framförallt satt han nog och tittade nedsättande på caféets fula Salvador Dali-tryck. Han kände att han var jävligt mycket hårdare än alla andra. Det är hans grej.

(Extra extra! En tävling! Den som säger mig vad Franke heter på riktigt får bjuda mig på en öl!)

4 kommentarer:

  1. Låter som hårdhutad gosse som innerst inne a mamis lilla gosse!

    SvaraRadera
  2. Nicklas heter han väl? Nicklas Franke, alltså.

    SvaraRadera
  3. Jo, jag fick förslag på det.. Eller Franklin Nathaniel Jonas.. Det är vilda dispyter.

    SvaraRadera