onsdag 15 juli 2009

Pandemier och barn

Skräck! Inte nog med att jag var dödligt trött, att min mobiltelefon strejkade med snoozeknappen och att det var en massa smutsig disk i köket. Imorse chockade GP med en Dödsrubrik på framsidan. Jag skakade av illamående och skräck.

"Smitta på Gothia Cup. En pojke som deltar i Gothia Cup har testats positivt för svininfluensa. Han hålls nu isolerad."

Nu är den här! Mördarpandemin som ska äta upp alla och ge oss Allvarliga Symptom såsom feber och muskelvärk - i upp till sju dagar! Vi pratar om sjukdommen som har fler dödsoffer än blixten, kvicksand och nu aktiva svenska seriemördare - tillsammans!!!

Dags att dra på munskyddet, den vita overallen och börja driva ut fotbollsbarnen på Hisingen innan dom dödar oss till siste man, kvinna och kellysflata! Än finns det tid att rädda vårt land!

4 kommentarer:

  1. Haha, kvicksand och Kellysflata. Fast jag håller med dig, ut på Hisingen med de alla! Spräng Göta Älv-bron och Älvsborgsbron och barrikadera Tingstadstunneln!

    SvaraRadera
  2. När vi kom hem från USA var en av de jag åkte med hos läkaren. Han var förkyld. Först trodde läkaren att han hade svininfluensa och beordrade femton dagars isolering.

    Hade det varit det hade jag INTE fått bo i en seniorlägenhet. Då hade de nämligen dött som flugor här ute.

    Som tur var hade läkaren fel och jag rätt. Det var en vanlig förkylning. Därmed är jag bättre än läkare. Oh yes.

    SvaraRadera
  3. leave hissingen alone!!

    SvaraRadera