tisdag 5 maj 2009

Dagens hatobjekt

Den person jag hatar mest just nu är Spotifyreklamens "Glenn". Det vill säga killen som ringer in (obs, fejksannolikhet cirka tusen procent) och pratar låtsasgöteborska och berättar hur "grymt" Spotify är samt hur synd det är att Björn Rosenström inte finns kvar samt hur "grymt" det hade varit om man hade kunnat "köpa låtarna och bränna ut dom på en CD".

Givetvis inser jag att Glenn är en fingerad person men han upprör mig ändå till den graden att jag mår fysiskt dåligt varje gång denna Spotifyreklam trillar förbi. Jag funderar allvarligt på att sluta använda tjänsten på grund av honom. Fast det är klart, om man är från Falköping och gillar epatraktorer kanske han är kul. Frågan är hur många falköpingsraggare som använder Spotify.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar