tisdag 12 maj 2009

Tina berättar, del 1

Tina: "Haha, vet du vad jag hade tyckt varit roligt?"
Simon: "Näe?"
Tina: "Om vi till exempel hade varit ute och åkt bil.. Hahaha!"
Simon: "Okej?"
Tina: "Jo.. Haha.. Och så hade vi till exempel åkte hem till någon."
[Skrattattack]
Tina: "Och så hade vi liksom gått ur bilen kanske..."
[Skrattattack]
Tina: "Gått ur bilen alltså..."
[Skrattattack]
Tina: "Så hade jag tagit nycklarna..."
[Skrattattack]
Tina: "Till exempel hade jag ju kunnat ta nycklarna..."
[Skrattattack]
Tina: "Och sen frågat dig.. Hahaha.. Till exempel om vart nycklarna var..."
Simon: "Okej?"
Tina: "Och så hade du till exempel letat i bilen efter dom!!! Hahaha..."
Tina: "Så hade jag haft dom hela tiden!!!"
[Lång skrattattack]
Simon: "Okej?"
Tina: "Det hade jag tyckt varit roligt."

1 kommentar:

  1. TÖNT!!
    Jag väntar med spänning på del två där du försöker återfå mitt förtroende.

    SvaraRadera