söndag 17 maj 2009

Dagens win

I fredags ägde en blodig kamp (länk) rum på jobbet när jag och Jonas gjorde upp i pusselspelande. Efter en hård kväll med många frustrerande stunder så slutade det lyckligt med oavgjort och två tröttölL'assasino.

Nu vill jag bara meddela att jag idag, efter återupptagen kamp, har vunnit tävlingen, och känner mig lite bättre inombords. Må vara att jag varken var bakfull eller hade Lasse Kronér-frisyr, så jag kan ha haft ett visst försprång, men likväl, jag vann, jag är lite lyckligare och givetvis väldigt ödmjuk. I stil med David, när han efter en vinst lutar sig bak och deklarerar att han är en bättre människa än förloraren.

2 kommentarer:

  1. Det sitter nog i Kronér-frisyren... Damn it, jag förlorade.

    SvaraRadera
  2. [Insert spel här] är ett otroligt rättvist spel där den bäste spelaren vinner varje gång.

    SvaraRadera