söndag 31 maj 2009

Skånerapporten

Jag befinner mig inte längre vid en mobil, utan en helt normal stationär, enhet. Det vill säga, inget mer Skåne. Danne (meddelande till Danne: jag fick precis SMS av my, hon säger att hon älskar dig, osäkert varför) var en gud och körde hem efter sista intressanta spelningen och jag smög till mig en bilplats. Imorgon kommer jag alltså vakna ren och fin på en mjuk madrass.

Till alla ni som vaknar imorgon i ett fyrtiogradigt tält med ert livs värsta bakfylla så kan jag bara beklaga. Till alla er som är i sextonårsåldern och gillar att bära keps och skrika fotbollsramsor kan jag intyga att jag hoppas att ni kokas till döds i tältet imorgon. Men det är en annan historia.

Enda misären är att mina favoritgrannar, Assyriska föreningen, har fest ikväll, precis utanför mitt fönster. Det kan ju iofs vara skönt med en mjuk omställning till civilisationen. Såvida dom inte skriker fotbollsramsor. Isåfall kanske jag blir tvungen att självmordsbomba dom. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar