fredag 22 maj 2009

Vem var först sa du?

Internets, just nu, största källor till information som vi svenskar är intresserade av är i dagsläget 1) facebook 2) wikipedia 3) knappnytt. Det sistnämnda har tydligen gjort samma (länk) djupa research som jag vad gäller arga människor och konst (länk).

För att smälta in i kretsen bloggare vill jag härma påstå att jag nu Gnällt över denna situation och Utpekad mig som Först att rapportera om något som står i samtliga dagstidningar (som det väl inte finns så många som läser).

Lite inofficiellt har jag också anklagat någon för att bryta mot min upphovsrätt (fast jag inte riktigt vet vad det är) fast jag inte gillar när folk gnäller på att andra folk laddar ned. Fast det är skillnad, för jag har en blogg och inget skivbolag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar