torsdag 4 juni 2009

Dagens dåliga bloggare

Jag kollade lite på dom andra nio bloggarna som skrivit om artikeln jag nämnde nyss. Här är titlarna på deras inlägg med mina kommentarer:

"Dagens vädjande 090604"
Jaha? Du har en bild på en kille framför en pansarvagn också. Ja-aa.

"20 år sedan skammens dag"
Skammens dag var även igår, i förrgår och idag. Dessutom är du nyliberal. Där har vi en skam.

"Mannen framför stridsvagnarna ser ut som Dawit Isaak"
Här hade man kunnat tänka sig att det här var en lustig artikel, men han jämförde faktiskt bara Dawit och killen som stod framför stridsvagnarna var typ samma sort person. Kul. Dessutom är du folkpartist. Vad är ditt problem?

"20 års minnet av det kommunistiska upproret"
Sär skriven artikel om kommunist övergrepp är jätte intressant.

"Kina, misär, oreda, folkmord och diktatur!"
Bäst hitills, innehåller ett utrop, men killen har en bild på en bil i sin banner. Retard? Hell yes.

"Ett dystert tjugoårsminne"
Jamengrattis!

"Kina fortfarande stängt och hemligt"
Precis som din pappas låda på vinden? Precis som den här bloggen i Kina?

"Syns du inte finns du inte"
Typ som riktigt, riktigt små insekter, dom finns inte. Vad har det med Kina att göra?

"20 år sedan Himmelska fridens torg"
Nej, det finns fortfarande där. Och en till folkpartist!? Vad är grejen? Är det deras favorite historical moment eller vad?

Sammanfattningsvis, mina blogginlägg och mina inläggsrubriker är bättre än minst alla andras. Speciellt dom som kommenterar DN-artiklar. Dom verkar inte riktigt ha något liv.

1 kommentar: