onsdag 24 juni 2009

Nedläggningshotet!

David: "Filmen har försvunnit från bloggen."
David: "I början var det en hypeblogg."
David: "Nu är det bara en blogg."
David: "I bloggosfären."
Simon: "Det suger."
David: "Det är en kulturgärning."
Simon: "Jo..?"
David: "Det vill säga..."
David: "Ju fler inlägg..."
I kör: "DESTO FLER LIZA MARKLUND!!!"

Jag vet inte om jag kan leva med mig själv längre. Eventuellt kommer det här bli det sista inlägget någonsin, det här tar för hårt på mig. Det är inte roligt längre. Jävla Liza Marklund, fan vad du ska förstöra. Äckligt. Jag känner mig utnyttjad.

2 kommentarer:

  1. om inte självmant så kanske det blir det sista inlägget som en följd av fler liza: "Det går att sätta filter på internet, Kineserna klarar det ju" //liza för expressen (angående att folk stjäl hennes böcker samt delar bombrecept hejvillt med varandra.

    SvaraRadera
  2. Liza - en dålig person! (Överraskningsfaktor = 0)

    SvaraRadera