onsdag 24 juni 2009

Fel, fel, fel

Efter några sköna år borta från min näthinna har Sandra Bullock nu gjort comeback med en romantisk komedi (topp ett äckliga ord i svenska språket: 1. romantisk komedi). Tack Sandra. Jag har verkligen längtat efter att se dig igen, du är nämligen en av dom mest värdelösa skådespelarna jag vet. Dessutom ser du jobbig ut. Herregud, byt karriär?

Okej, Sandra spelar iallafall inte bitter kvinnlig polis den här gången. Hade det blivit en till "Murd3r By Num8ers"* (Eller "Iskallt Mord" som den av någon outgrundlig anledning hette på svenska) hade jag faktiskt mått sämre. Och hon spelar iallafall inte en skönhetsdrottning (seriöst, hon är ju ful?) som också är agent och värdelös. Alltid något.

Faktum kvarstår, jag möts av affischer på Sandra Bullock varje gång jag tar en spårvagnstur någonstans, det klassar jag inte som ens lite okej. Jag hade hellre genomlidit en konsert med Jonas Brothers än se en enda affisch på Sandra Bullock till.

*= Ja, dom stavade det verkligen så.

2 kommentarer: