torsdag 25 juni 2009

Sommaridéer

För att inte dö en tapper och plågsam vikingadöd, ihjälbränd mot den karga asfalten, har jag börjat på ett projekt. Jag kallar det Att Gå lite Långsamare. Jag tillhör den del av befolkningen som blir ytterst irriterad av att inte röra mig fort framåt med fötterna. Det har jag alltså upphört med av följande skäl:

1) Inte dö en för tidig död på grund av värmeslag.

2) Få ett lugnare tempo på vardagen.

3) Ha lite längre utomhusstundet.

Hitills har det mest resulterat i 4) Att jag känner mig mycket mer stressad hela, hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Du kommer att dö av stress pga ditt nya experiment, tro mig då jag faktiskt utfört ett liknande. Jag dog och var tvungen att hitta en cleric för att återupplivas.

    SvaraRadera
  2. Haha. Du borde prova leifing. Han var legend i småland och blekinge långt innan han upptäcktes av bill och bull.

    http://www.youtube.com/watch?v=JnwbLQy5uD0

    SvaraRadera