fredag 5 juni 2009

Dagens dilemma

Följande är saxat ur DNs relationsfrågor:

"Fråga: Jag är omgift sedan 5 månader tillbaka. I början av mitt nya äktenskap kunde jag acceptera min nya fru som hon är, men detta ändrade sig snabbt. Det känns som att hon äcklar mig mer för var dag som går.

Jag tänker på och söker mig till mina gamla flickvänner för sex. Några vet om att jag är gift men låter mig ändå ha samlag med dem, andra vet inte om det.

Jag har inte haft sex med min fru på de senaste 4 månaderna. Hon tror att jag är impotent. Det är naturligtvis fel. Jag har ett väldigt aktivt sexliv men dock inte med min fru.

Hjälp, vad göra? Ska jag ge upp mitt äktenskap? Mitt första äktenskap varade i 19,5 år nästan felfritt. Jag var otrogen två gånger under det men fick fruktansvärt dåligt samvete då min första fru var en väldigt vacker kvinna enligt alla mått mätt.
Charlie "

Så, det är så man gör ett blogginlägg utan att skriva något själv. Jag har highlightat dom roligaste bitarna, för att jag är så egotrippad att jag måste visa vad jag tycker är kul. Tack!

1 kommentar:

  1. Gillade också att han förklarade att han hade dåligt samvete för att frun var snygg med alla mått mätt. Om man har en tjock fru får man naturligtvis vara otrogen.

    SvaraRadera