torsdag 11 juni 2009

Jajävlar

Hisingen brinner idag, för dom som missat det. Det är nästan så man myser lite när röklukten då och då blåser in på kontoret. En liten del av ön är borta. En liten, liten seger. Fortsätter vi så här så slipper vi dom snart.

Andra kreativa förslag:

1) Bränn broarna - osäkert hur man egentligen "bränner" broar nuförtiden dom verkar vara av rätt flamsäkert material, men skam den som ger sig, som det heter.

2) Kärnvapen - kan dock få jobbiga konsekvenser.

3) Gris-/fågel-/övrig influensa - verkar inte funka.

2 kommentarer:

  1. Jag tror det räcker med att kasta en tiokrona i sjön så följer nog 90% av Hisings-luffarna med ner i djupet.

    Jag håller förresten med dig, segern mot av avskilja Hisingen från resten av civilisationen har börjat! JAWOHL!

    SvaraRadera
  2. Men grabbar.. jag gillar inte att ni sitter och önskar livet ur mig. Jag bor på helvetesön, JAG måste stå ut med det! Och ni glider runt i fina små stadsdelar och njuter av min olycka. As är vad ni är.

    SvaraRadera