måndag 16 februari 2009

Back from/in the USSR

Nej, det blev ju inget bloggande från skogen. Det hade inte funkat, det finns inte tillräckligt mycket ångest utanför Göteborgs stadsgräns för att kunna kanaliseras på ett snyggt sätt. Dessutom sitter man mest i ett hörn och är skräckslagen av skräck för vargarna, björnarna, rävarna, tigrarna och björnarna.

Nej, det blev inte heller någon söndagkvällsresumé av helgen. Jag gillar inte att sammanfatta, då jag tenderar att vara rätt långdragen och dessutom äter jag hellre mackor än skriver för kråkorna. Iakttar hellre hur Michael Westen tar sig ur knipor än försöker mig på finurliga formuleringar när toppformen fattas. Och så vidare.

Iallafall, ingen reseskildring, vi peppar istället en stark måndagscomeback.

4 kommentarer:

  1. Fredagens avsnitt var å andra sidan fantastiskt, men jag är rätt säker på att han heter Westen.

    SvaraRadera
  2. Du menar som jag skrev? Synfel?

    SvaraRadera
  3. Oh, bråka aldrig med någon på deras blogg alltså...

    SvaraRadera