lördag 7 februari 2009

Veckans duschöl

Två av mina största intressen är duschar och öl. Kombinerat är det antagligen det definitionen av livin' the dream. Ingen fest utan en duschöl innan osv. Mitt nya projekt (jag gillar projekt också. Duschar, öl och projekt my two main weapons of.. Three main... Eh, ja. Osv) är att testa fram den ultimata duschölen.

Tyvärr gick det rätt dåligt. Eller rätt bra?
Fan vad besviken jag är. Peppade upp tanken på att ha något att göra varje lördagkväll. Slippa gå ut på krogen osv, bara kunna sitta hemma, hänga lite, ta en dusch och dricka min öl och sen grunna som fan på hur bra den var. Allt i kras efter en enda jävla dusch. Fan.

Veckan
duschöl, without further ado, Nils Oscar God Lager. Sammanfattningsvis, tråkigt att man börjar med den bästa ölen redan första veckan. God Lager är ju en god lager. Vad vill man dricka i duschen om inte god lager? Vilken lagar är godast. God Lager. Man blir så jävla arg. Varför skulle man vilja dricka någon annan öl i duschen? Om jag ska fortsätta med detta blir jag ju fast i en spiral av att dricka medelmåttig öl i duschen i säkert flera veckor innan jag glömt bort det här. Fan vad ARG jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar