fredag 13 februari 2009

På gång

Nu är det snart dags. Att bege sig och så. Kanske blir det en hel helg utan intressanta inlägg för er del, kanske blir jag för min del av med en fot (det är sånt som händer på landsbygden) det är sånt man aldrig vet, inte förrän det är för sent.

Med lite tur återfinns en spännande reseskildring här på söndagkväll (jag hatar verkligen reseskildringar, varför jag ska skriva en är aningen oklart).

Är det någon som har blivit starkt besatt av alla läsa allt jag skriver och kommer dö utan 48 inläggsfria timmar, så kan man till exempel leta bilder på mig på Facebook och göra ett kollage, man kan hälsa på mina föräldrar och diskutera hur jag var som barn eller så kan man kanske helt enkelt läsa något av Peter Birro. Lycka till.

(Okej, om det finns mobiltäckning så blir det ju uppdateringar hela helgen ändå, vem lurar jag liksom.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar