fredag 20 februari 2009

Fredagskonvensation

Ibland får jag hjälp av mina arbetskamrater också:

Jeanette: "Får jag lägga till ett mycket farligt vattendjur? Bläckfisk. Finns inget äckligare djur."
Simon: "OMG! Det hade jag inte ens tänkt på!!!"
Jeanette: "Tänk dig att bli slukad av en bjässe på över 30 meter. Bli infångad och nersprutad med bläck. Sjunka ner i en slemmig kropp och dö av magsyra. Uäck!"
Simon: "Haha, alltså. Dom är seriöst det sämsta av äckliga djur också, för dom är typ bara stora kletiga och fastnar i saker"

Saker som bor i havet, har tio meter långa armar och stora näbbar är fan inte nice alltså. Jag vet inte ens om jag kan klassa in dom som coola djur, dom är helt enkelt lite för äckliga. Ännu en anledning att inte simma till jobbet, gott folk.

(Det sägs även att bläckfiskar är intelligenta? Eh, djur med tio meter långa armar som bor i vatten? Låter smart. (NOT!))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar