torsdag 26 februari 2009

Frukostdagen

Idag så drack jag kaffe för första gången sen i lördags. Det här börjar nå en ny nivå av absurditet. Min svåra sjukdom (obs, mycket svår!) har lett mig till en kampanj där jag ätit nyttiga saker (glass) istället för onyttiga saker (kaffe) i något befängt försök att leva lite hälsosamt.

Det har verkligen gått över gränsen nu. Det är inte som att kaffe är farligt? Det är faktiskt bra för blodtrycket, vikten, synen, intelligensen och talförmågan. Suck vad dum man kan vara. Jaja, nu håller jag på med att dricka min normaldos helgfrukostkaffe (det brukar ta 1-2 timmar, jag är bra på att äta frukost).

(Obs, stor risk att jag komma hoppa omkring koffeinerad en stund och sedan somna hundvalpsstyle halvvägs mellan vardagsrummet och köket för att sedan vakna upp och vara jättejättesjuk istället. (LIVIN' ON THE EDGE!!!))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar