tisdag 31 mars 2009

Dagens hjältinna

Tack vare en mystisk slump (okej, Shaggy länkade till den här bloggen där någon kommentarlänkade, nöjd?) så hittade jag en fantastisk artikel av Unni Drougge idag. Ärligt talat hade jag ingen riktig aning om vem Unni var. Jag har hört namnet, men inte riktigt kunnat knyta det till något.

Artikeln är visserligen från 2006, men den behandlar analsexhysterin som tydligen är ett stort problem i vårt avlånga land. Hon har fantastiska bevis på detta så som att nämna J-Lo's (yes, hon är så med i tiden) eventuella rumpimplantat och att "tatueringarna började peka ner mot stjärtklyftan".

Jag gillade verkligen artikeln, jag lärde mig följande:

1) Tjejer som har analsex dör (smärtsamt) och hamnar i helvetet (osäker på det sistnämda)

2) Killar som har analsex med tjejer är latenta homosexuella (och hamnar i helvetet, ej osäker på detta)

3) Unni är hellre pryd än förnedrad (hamnar alltså inte i helvetet)

4) Killar är dumma och tjejer är snälla (universell sanning)

Allt detta uttrycker hon med en rad klatschiga formuleringar och ett par så snygga allitterationer att jag behövde läsa artikeln fem gånger innan jag förstod att den handlade om sex över huvud taget. Sen är jag lite tankspridd också förstås.

Jag rördes i alla fall så djupt av Unnis artikel att hon numera är min husgud. Ja, ni hörde rätt. Jag har tagit ned Jim Morrison-planchen ovanför sängen och ersatt den med Unni Drougge. För att göra henne riktigt stolt har jag sedan spenderat morgonen med att ladda ned porrfilmer och klippt bort analsexscenerna. Sen har jag laddat upp dom på nytt. Vilken gräsrot jag är idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar