lördag 14 mars 2009

Steak and blowjob day

Som hämnd för alla hjärtans dag (killen måste haft en seriöst traumatisk upplevelse, nu snackar vi inte tända ljus och lite rosor, det här verkar ha varit en all outer som verkligen tagit killen under isen) har en man vid namn Tom Birdsey infört en ny helgdag som är mer i hans smak.

Steak and BJ day, bara namnet säger väl det mesta. Det är en helgdag som alltså firas idag, så jag tänkte sprida ordet. Så, det är med andra ord bara att åka ned till affären och köpa något blodigt och sen börja förbereda inför en totalt oromantisk kväll med din significant other.

(Det är alltså den enda dagen på året man kan få biff och en avsugning? Eller är det den enda dagen man får båda på samma dag? Ser gärna en förklaring, på grund av mina matpreferenser är jag väl för övrigt rätt uteslutet från den här helgdagen?)

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det är för att alla män tycker om steak och avsugningar. Eftersom du inte tycker om steak är du alltså inte en man. Istället är du en hund.

    Och jag avskyr att folk har sånna gmailkonton som är alltid-inloggade på deras datorer. Jag måste posta allt två gånger!

    SvaraRadera