lördag 21 mars 2009

Religösa fördelar

Den här helgen spenderas för min del i mitt föräldra hem. Det har lett till att jag idag varit och handlat med min mor och syster. Utöver en extrem second hand-win så såg jag också världens mest effektiva muslimska kvinna. Jag har med andra ord börjat förstå mig på vitsen med slöja.

Hon hade nämligen klämt fast sin mobiltelefon i den. Det var en viktelefon som såg ut att passa perfekt över örat och sedan hade blivit hårt fastvirad där med hjälp av slöjtyget. Hands free två punkt noll om ni frågar mig.

Så, enligt dagens upplevelser. Islam 1 - Kristendomen 0.

1 kommentar:

  1. "föräldra hem", kom igen.

    Och dessa påhittiga muslimska kvinnor är indeed fantastiska. Ju mer jag sett vad de kan göra med slöjan, desto mer funderar jag på om man inte borde skaffa en egen.

    SvaraRadera