tisdag 31 mars 2009

Eh, jaha?

Topp ett saker jag hatar med att träna är vad folk har för sig i omklädningsrummet. Hint #1 det är INTE ditt eget badrum hemma i din sunkiga tvåa med bruna tapeter som du blev tvungen att flytta in i för att din fru lämnade dig.

Idag skulle jag vilja skriva en lathund för hårtorkarna. Om det du tänker torka sitter under dina gubbiga skräpmatsbröst, torka det inte med hårtorkarna. Speciellt inte i bredbent ställning. Speciellt inte alls. Använd din handduk. Den man torkar sig med. Hint hint hint!

Var det så när fyrtiotalisterna växte upp? Stod alla och blåste sig skrevet med en nöjd min på offentlig plats? Jag kan väl knappast kallas pryd, men jag är inte intresserad av att iaktta en mycket osexig man i övre medelåldern ta på sig själv. Unni Drougge hade kastrerat dom på direkten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar